سؤالات متداول | فروشگاه اینترنتی janebi-electro.ir

در این بخش به پرتکرارترین سوالات کاربران درباره خرید از فروشگاه جانبی الکترو پاسخ داده‌ایم. اگر سوال دیگری دارید، از طریق بخش پشتیبانی با ما در تماس باشید.

 

۱. چطور می‌توانم از فروشگاه جانبی الکترو خرید کنم؟

برای ثبت سفارش، کافیست محصول مورد نظر را انتخاب کرده، روی «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید و مراحل پرداخت را طی نمایید.

 

۲. آیا خرید از janebi-electro.ir امن است؟

بله، فروشگاه ما دارای درگاه بانکی امن با نماد اعتماد الکترونیکی است و اطلاعات شما با پروتکل‌های رمزنگاری محافظت می‌شود.

 

۳. چه روش‌های پرداختی در سایت پشتیبانی می‌شوند؟

  • پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی
  • کارت به کارت (در برخی سفارش‌ها)

 

۵. مدت زمان تحویل سفارش چقدر است؟

  • تیپاکس: ۳ تا ۵ روز کاری
  • پست پیشتاز: ۴ تا ۷ روز کاری
    در ایام تعطیل رسمی، زمان تحویل ممکن است کمی بیشتر شود.

 

۶. آیا امکان ارسال به سراسر ایران وجود دارد؟

بله، فروشگاه janebi-electro.ir به تمام شهرها و استان‌های کشور ارسال دارد.

 

۷. هزینه ارسال چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال بر اساس نوع محصول، وزن بسته، روش حمل و مقصد شما محاسبه می‌شود و در مرحله نهایی پرداخت قابل مشاهده است.

 

۸. اگر محصولی که دریافت کرده‌ام ایراد داشته باشد چه کاری باید انجام دهم؟

برای بعضی محصولات مانند محصولات جانبی ماینر، در صورت وجود ایراد فنی، مغایرت یا آسیب فیزیکی ناشی از حمل، تا ۷ روز پس از دریافت فرصت دارید درخواست مرجوعی ثبت کنید. حتماً قبل از اقدام، با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

۹. چطور می‌توانم وضعیت سفارش را پیگیری کنم؟

پس از ثبت سفارش، یک کد رهگیری برای شما ارسال می‌شود. با استفاده از این کد می‌توانید وضعیت سفارش را از طریق پنل کاربری یا سایت شرکت حمل‌ونقل بررسی نمایید.

 

۱۰. آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

لغو سفارش فقط قبل از ارسال کالا امکان‌پذیر است. لطفاً در سریع‌ترین زمان ممکن با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا فرآیند لغو انجام شود.

 

۱۱. آیا فروشگاه محصولات اصل عرضه می‌کند؟

بله، تمام کالاهای ارائه‌شده در janebi-electro.ir اورجینال بوده و پیش از ارسال از نظر سلامت فیزیکی و عملکرد بررسی می‌شوند.

 

۱۲. آیا امکان خرید عمده وجود دارد؟

بله، اگر قصد خرید عمده قطعات موبایل یا ابزار الکترونیکی دارید، لطفاً با واحد فروش یا بخش همکاری تماس بگیرید تا شرایط اختصاصی و تخفیف‌های ویژه برای شما لحاظ شود.

 

۱۳. اگر کالای مورد نظرم موجود نباشد چه کنم؟

در صورتی که محصولی ناموجود باشد، می‌توانید شماره تماس خود را در بخش «اطلاع از موجودی» ثبت کنید و یا اینکه با پشتیبانی در ارتباط باشد. به محض تأمین موجودی، پیامک اطلاع‌رسانی برایتان ارسال خواهد شد.

 

۱۴. آیا امکان دریافت مشاوره پیش از خرید وجود دارد؟

بله، تیم پشتیبانی فنی ما آماده ارائه مشاوره رایگان در زمینه انتخاب مناسب‌ترین قطعه یا ابزار متناسب با نیاز شماست. می‌توانید از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی یا واتساپ با ما در ارتباط باشید.

 

۱۵. فروشگاه حضوری دارید؟

بله، آدرس و ساعات کاری فروشگاه حضوری ما در صفحه تماس با ما درج شده است. شما می‌توانید برای خرید حضوری، مراجعه مستقیم داشته باشید (لطفا با هماهنگی قبلی با پشتیبانی، حضور داشته باشد).

 

۱۶. ساعات کاری فروشگاه چطور است؟

  • فروشگاه حضوری: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب (به جز ایام تعطیل رسمی)
  • فروشگاه اینترنتی: ۲۴ ساعته فعال بوده و سفارش‌ها در هر ساعت شبانه‌روز ثبت می‌شوند.

 

۱۷. آیا ارسال فوری دارید؟

بله، برای برخی شهرها امکان ارسال سریع یا ویژه وجود دارد. برای اطلاع از شرایط و هزینه‌ها با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

۱۸. ارسال به بهبهان انجام می‌شود؟

بله، فروشگاه جانبی الکترو به شهرستان بهبهان و تمامی نقاط کشور ارسال دارد. در این مورد ارسال با پیک انجام می‌شود. با انتخاب گزینه پیک موتوری هزینه ارسال به هزینه محصول اضافه شده و پرداخت آنلاین انجام دهید.

 

۱۹. چگونه می‌توانم با پشتیبانی تماس بگیرم؟

شما می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

  • فرم تماس با ما در سایت
  • تماس تلفنی با شماره‌های درج‌شده
  • ارسال پیام در واتساپ، اینستاگرام و تلگرام
  • چت آنلاین در پایین صفحه

 

نکات پایانی

سؤالات متداول به‌صورت دوره‌ای به‌روزرسانی می‌شوند. اگر پرسش شما در لیست بالا نبود، لطفاً با ما تماس بگیرید یا از طریق تیکت پشتیبانی اقدام کنید.